Projectfotografie

                                            Ook fotografie met voor en na de opnamen complexe creatieve processen behoren regelmatig tot de workflow van
                                            Chris Platteeuw Imaging.  Voorbeeld is de huisstijlfotografie voor het magazine Frequentie van Connect Hearing of
                                            de advertentiecampagne voor het nieuwe wodkamerk Staritsky & Levitsky met brand-ambassadeur Viktoria Koblenko.

                                                

                                        De opnamen voor de advertentiecampagne voor Staritsky & Levitsky met Viktoria Koblenko werden gemaakt in het Industrieel
                                        Museum in Sas van Gent. Daaraan voorafgaand vond er een uitgebreide locatie-casting plaats plus een test-shoot met stand-in
                                        model voor de belichting. Nabewerking van de beelden waarbij onder meer onderdelen van de trap digitaal zijn aangepast en de
                                        kleurstelling in overeenstemming met de kleuren van de fles zijn gebracht nam tussen de 25 en 30 uur in beslag.
                                        De belichting is achteraf digitaal volgens een speciale CPi-methode in balans gebracht.

                                 


                   


                                                                 


                                                                    


                                    Frequentie is een periodiek wat in een oplage van 43000 stuks wordt uitgegeven door Connect Hearing. De totale realisatie en druk
                                    van het magazine is in handen van David Pieters/Pieters Media in Groede. Met name van interviews komt de fotografie van Chris
                                    Platteeuw Imaging. De vastlegging gebeurt volgens een specifieke huisstijl en focussing op de expressie van de geïnterviewde.



                                 

                        Interview Henk Jan Smits over het onzichtbare Lyric-hoortoestel.

                     

home>>